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Advertising & Employer Branding

Connect with fashion professionals globally and reach your ideal target group with targeted employer branding.

Employer Branding

A strong employer branding is crucial in recruiting and talent aquisition. FashionUnited offers the needed services to spread a positive brand image within the global fashion industry. Through the global B2B network, talented candidates are easily attracted.

Content marketing through Advertorials

FashionUnited creates valuable and relevant content through unique storytelling in the form of advertorials to attract and retain an engaged global audience of fashion professionals. FashionUnited encourages to thought leadership making the fashion industry more transparent and efficient.

Brands hiring with FashionUnited

Superdry
Hugo Boss
Zalando
Adidas
ファッションPartner Content

服作りを再定義する若手デザイナーたち:DIYキットで挑むサステイナビリティと行動変容

アムステルダム・ファッション・インスティテュート(AMFI)の卒業生であるTijn Roozen(ティン・ローゼン)は、消費者が自らスタイリッシュな衣服を制作できるソーイングキットビジネスを考案した。スタートアップ企業「NAAI」が提供するキットには、ローゼン自身によるデザイン、生地、糸、適合するファスナーやボタンなど、必要な資材がすべて含まれている。「私たちは皆、服を作る方法を忘れてしまった。それとともに、衣服との関係性も変化してしまったのだ」と彼は語る。 ファッション産業における原材料、特に化石燃料由来の素材は枯渇しつつある。さらに、安価で迅速な配送が求められる現状において、衣服の取り扱いは決してサステイナブルとは言えない。 一方で、こうした現状を変えたいと願う人々の意識も高まって...

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小売Partner Content

ニューバランスのリテール戦略を読み解く:独立性と共感の両立

インタビュー ソーホー(SoHo)店。 写真:New Balance ニューバランスの店舗に足を踏み入れると、伝統、コミュニティ、そして未来志向のエネルギーが融合した独特の空気感を即座に感じるだろう。この空間を作り上げているのは、デザインや製品だけではない。ブランドの価値観を日々体現するスタッフたちの存在がある。米国のスポーツウェアブランドである同社が世界的な拡大を加速させる中、店舗チームは現代の市場においてニューバランスを象徴する重要な存在となっている。 では、この勢いを舞台裏で支えているものは何なのか。FashionUnitedは、ニューバランスのNYメトロ・ソーホー(SoHo)リテールエリアマネージャーであるジャクリン・ナターレ(Jaclyn Natale)に話を聞き、内部の視点...

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